SAFFORT – největší výběr trezorů na jednom místě. U nás můžete bez obav nakoupit on-line, protože nabízíme záruku vrácení 100% peněz i měsíc po zakoupení.
Pokud budete z nějakého důvodu nespokojeni s nákupem trezoru, můžete jej vrátit. Saffort vám vrátí celou částku vámi zaplacenou za trezor a uhradí i náklady na dopravu. Je třeba jen vrátit zboží v originálním obalu a ujistit se, že je ve stavu, v jakém bylo prodáno. Chcete-li trezor vrátit, využijte, prosím, naši bezplatnou plnou záruku.
- Trezor může vrátit do 30 dnů od data nákupu.
- Napište nám e-mail na [email protected] s číslem vašeho účtu a s informací že je trezor připraven k odeslání. Pro trezor si sami přijedeme.
- Trezor musí být v původním stavu tak, jak byl prodán, a zabalen v originálním obalu.
- Po obdržení vrzáceného zboží je trezor zkontrolován zástupcem Saffort (obvykle do 3-4 dnů po odeslání zásilky). Poté jsou peníze odeslány na účet, který byl zákazníkem uveden.
Reklamace
Pokud produkt přišel poškozený nebo vadný, moc nás to mrzí a určitě to společně vyřešíme. Jsme prodejci značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich reklamace. Vyskytne-li se stížnost, snažíme se ji vyřešit tak, aby naši zákazníci měli co nejméně starostí: všechny nároky vyřizujeme rychle a v krátké době. K tomuto účelu stačí přiložit:
- fotografii poškození nebo závady,
- nákupní fakturu,
- číslo objednávky;
Napsat tuto reklamaci formou e-mailu [email protected]. Vaše reklamace bude zpracována. O jejím řešení Vás budeme informovat e-mailem. Náklady na vrácení hradí Saffort.
Navrhovaný způsob řešení při schválené reklamaci navrhované způsoby:
-výměna za jiné zboží;
-vrácení finančních prostředků;
-oprava reklamovaného zboží.