- Nejprodávanější
- -20%
Popis
Konstrukce je řezána pomocí "High-tech" laserové technologie.
Silné ocelové panty speciální konstrukce umožňují pohodlné otevření dveří trezoru o 90° bez ztráty místa pro umístění věcí.
Speciální vnitřní hrany, které poskytují extrémně vysokou odolnost proti vylomení dveří.
Vyjímatelná vnitřní police.
Informace o produktu
Dokumentace
Všechny velikosti modelů
Doprava
Doručení zdarma
- Doprava kurýrní společností je možná v pracovní dny.
- Výnos zboží až přímo do bytu/domu je zdarma při hmotnosti výrobku do 30 kg.
- Zásilky kurýři doručují před první uzamykatelné dveře, když výrobek váží více než 30 kg.
Výnos zboží až přímo do bytu/domu
Výnos zboží až přímo do bytu/domu, kdy výrobek váží více než 30 kg, není v ceně objednávky. Je zpoplatněna podle hmotnosti nebo velikosti výrobku. Pokud máte zájem o vynesení zboží až do bytu či domu, umíme vynášku zajistit. Kontaktujte nás na [email protected], ohledně ceny vynášky Vás budeme obratem kontaktovat, protože výnos trezoru je dle individuální kalkulace.
Doručení kurýrem
Doprava zdarma se vztahuje na všechny produkty v internetovém obchodě www.saffort.cz po celé ČR. Doručení zboží kurýrem je vždy zdarma. Zboží zasíláme prostřednictvím služeb:
< 30 kg GLS > 30 kg Raben Group
Zboží bude doručeno v termínu určeném v popisu zboží:
3-5 pracovní dny - pokud je položka na skladě. Objednávky přijaté do 15:00 během pracovních dnů jsou jsou expedovány ještě tentýž den;
9 pracovních dnů - kdy je produkt na skladě výrobce a doprava ke koncovému zákazníkovi je objednána přímo;
4 až 6 týdnů -při objednávce přímo od výrobce a v případě, že je zboží vyrobeno na základě speciální objednávky. Pokud je položka vyrobena dříve, bude doručena rychleji;
6 až 10 týdnů -při objednávce přímo od výrobce a v případě, že je zboží vyrobeno na základě speciální objednávky s konstrukčními úpravami na žádost zákazníka. Pokud je položka vyrobena dříve, bude doručena rychleji.
Po zadání objednávky obdržíte e-mail s informacemi o potvrzení vaší objednávky a když bude vaše položka expedována ze skladu, zašleme vám dodatečný e-mail s odkazem sledovacího čísla vaší objednávky.
Zkontrolujte si prosím v kurýrním systému sledovací číslo zásilky, uvidíte stav zásilky a předpokládaný termín doručení, jelikož kurýři vás budou kontaktovat až v den doručení.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na uvedené e-mailové adrese: [email protected]
V den doručení budete kontaktován prostřednictvím SMS kurýrní službou, ohledně informací o čase dodání.
Vrácení zboží zdarma
SAFFORT – největší výběr trezorů na jednom místě. U nás můžete bez obav nakoupit on-line, protože nabízíme záruku vrácení 100% peněz i měsíc po zakoupení.
Pokud budete z nějakého důvodu nespokojeni s nákupem trezoru, můžete jej vrátit. Saffort vám vrátí celou částku vámi zaplacenou za trezor a uhradí i náklady na dopravu. Je třeba jen vrátit zboží v originálním obalu a ujistit se, že je ve stavu, v jakém bylo prodáno. Chcete-li trezor vrátit, využijte, prosím, naši bezplatnou plnou záruku.
- Trezor může vrátit do 30 dnů od data nákupu.
- Napište nám e-mail na [email protected] s číslem vašeho účtu a s informací že je trezor připraven k odeslání. Pro trezor si sami přijedeme.
- Trezor musí být v původním stavu tak, jak byl prodán, a zabalen v originálním obalu.
- Po obdržení vrzáceného zboží je trezor zkontrolován zástupcem Saffort (obvykle do 3-4 dnů po odeslání zásilky). Poté jsou peníze odeslány na účet, který byl zákazníkem uveden.
Reklamace
Pokud produkt přišel poškozený nebo vadný, moc nás to mrzí a určitě to společně vyřešíme. Jsme prodejci značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich reklamace. Vyskytne-li se stížnost, snažíme se ji vyřešit tak, aby naši zákazníci měli co nejméně starostí: všechny nároky vyřizujeme rychle a v krátké době. K tomuto účelu stačí přiložit:
- fotografii poškození nebo závady,
- nákupní fakturu,
- číslo objednávky;
Napsat tuto reklamaci formou e-mailu [email protected]. Vaše reklamace bude zpracována. O jejím řešení Vás budeme informovat e-mailem. Náklady na vrácení hradí Saffort.
Navrhovaný způsob řešení při schválené reklamaci navrhované způsoby:
-výměna za jiné zboží;
-vrácení finančních prostředků;
-oprava reklamovaného zboží.