Popis
Kód hosta je programovatelný od 4 do 6 číslic.
Všechny funkce jsou označeny vysoce kontrastním 6místným LED modrým displejem.
Možnost naprogramovat Master kód pro použití správou hotelu.
Klíč pro nouzové otevření (identický se všemi trezory ve stejném hotelu).
Trezor je napájen 4 x 1,5 V alkalickými bateriemi.
Informace o produktu
Dokumentace
Všechny velikosti modelů
Doprava
Doručení zdarma
- Doprava kurýrní společností je možná v pracovní dny.
- Výnos zboží až přímo do bytu/domu je zdarma při hmotnosti výrobku do 30 kg.
- Zásilky kurýři doručují před první uzamykatelné dveře, když výrobek váží více než 30 kg.
Výnos zboží až přímo do bytu/domu
Výnos zboží až přímo do bytu/domu, kdy výrobek váží více než 30 kg, není v ceně objednávky. Je zpoplatněna podle hmotnosti nebo velikosti výrobku. Pokud máte zájem o vynesení zboží až do bytu či domu, umíme vynášku zajistit. Kontaktujte nás na [email protected], ohledně ceny vynášky Vás budeme obratem kontaktovat, protože výnos trezoru je dle individuální kalkulace.
Doručení kurýrem
Doprava zdarma se vztahuje na všechny produkty v internetovém obchodě www.saffort.cz po celé ČR. Doručení zboží kurýrem je vždy zdarma. Zboží zasíláme prostřednictvím služeb:
< 30 kg GLS > 30 kg Raben Group
Zboží bude doručeno v termínu určeném v popisu zboží:
3-5 pracovní dny - pokud je položka na skladě. Objednávky přijaté do 15:00 během pracovních dnů jsou jsou expedovány ještě tentýž den;
9 pracovních dnů - kdy je produkt na skladě výrobce a doprava ke koncovému zákazníkovi je objednána přímo;
4 až 6 týdnů -při objednávce přímo od výrobce a v případě, že je zboží vyrobeno na základě speciální objednávky. Pokud je položka vyrobena dříve, bude doručena rychleji;
6 až 10 týdnů -při objednávce přímo od výrobce a v případě, že je zboží vyrobeno na základě speciální objednávky s konstrukčními úpravami na žádost zákazníka. Pokud je položka vyrobena dříve, bude doručena rychleji.
Po zadání objednávky obdržíte e-mail s informacemi o potvrzení vaší objednávky a když bude vaše položka expedována ze skladu, zašleme vám dodatečný e-mail s odkazem sledovacího čísla vaší objednávky.
Zkontrolujte si prosím v kurýrním systému sledovací číslo zásilky, uvidíte stav zásilky a předpokládaný termín doručení, jelikož kurýři vás budou kontaktovat až v den doručení.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na uvedené e-mailové adrese: [email protected]
V den doručení budete kontaktován prostřednictvím SMS kurýrní službou, ohledně informací o čase dodání.
Vrácení zboží zdarma
SAFFORT – největší výběr trezorů na jednom místě. U nás můžete bez obav nakoupit on-line, protože nabízíme záruku vrácení 100% peněz i měsíc po zakoupení.
Pokud budete z nějakého důvodu nespokojeni s nákupem trezoru, můžete jej vrátit. Saffort vám vrátí celou částku vámi zaplacenou za trezor a uhradí i náklady na dopravu. Je třeba jen vrátit zboží v originálním obalu a ujistit se, že je ve stavu, v jakém bylo prodáno. Chcete-li trezor vrátit, využijte, prosím, naši bezplatnou plnou záruku.
- Trezor může vrátit do 30 dnů od data nákupu.
- Napište nám e-mail na [email protected] s číslem vašeho účtu a s informací že je trezor připraven k odeslání. Pro trezor si sami přijedeme.
- Trezor musí být v původním stavu tak, jak byl prodán, a zabalen v originálním obalu.
- Po obdržení vrzáceného zboží je trezor zkontrolován zástupcem Saffort (obvykle do 3-4 dnů po odeslání zásilky). Poté jsou peníze odeslány na účet, který byl zákazníkem uveden.
Reklamace
Pokud produkt přišel poškozený nebo vadný, moc nás to mrzí a určitě to společně vyřešíme. Jsme prodejci značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich reklamace. Vyskytne-li se stížnost, snažíme se ji vyřešit tak, aby naši zákazníci měli co nejméně starostí: všechny nároky vyřizujeme rychle a v krátké době. K tomuto účelu stačí přiložit:
- fotografii poškození nebo závady,
- nákupní fakturu,
- číslo objednávky;
Napsat tuto reklamaci formou e-mailu [email protected]. Vaše reklamace bude zpracována. O jejím řešení Vás budeme informovat e-mailem. Náklady na vrácení hradí Saffort.
Navrhovaný způsob řešení při schválené reklamaci navrhované způsoby:
-výměna za jiné zboží;
-vrácení finančních prostředků;
-oprava reklamovaného zboží.